Sponsor

5 Aralık 2013 Perşembe

Jessica De Gouw Jonathan Rhys Meyers ile Dracula Konuşması

Jessica De Gouw Jonathan Rhys Meyers ile Dracula çalışma hakkında konuşuyor

Aktris Jessica De Gouwefsanevi Jonathan Rhys Meyers ile çalışan , Dracula onu yeni iş görüşmeler , ve bu Arrow'da onun karakteri için ne anlama geldiğini .
Bu ayın başlarında , biz Dracula içinrömork onun karakteri Mina Jessica De Gouw bizim ilk göz var . Şimdiaktrisrolünü çekerken o ilk anda ima edilmiştir ortaya koymaktadır . Çünkübütün gösterilere Jonathan Rhys Meyers yıldız .
De Gouw ilkkimya okumak tanıştım zaman ben hatırlıyorum " diyeaktör arayailgili ilk defaBatı Avustralya söyler . Ben bir aktör olarak onun için çok saygı duyuyorum çünkü ben çok korkutmak oldu . "
Bu uzun süre bu şekilde kalmak yoktu ,aktris ortaya koymaktadır . O yakında onun sinirler üzerinde var ve onun co-star ile bir dostluk yerleşti . "Bu kadar ' Ah o Jonathan Rhys Meyers ' o gitti nasıl bu kadar hızlı komikti ' O benim Jonny var , ' " De Gow diyor . "Otatlı adam , ve ben o ben en öğrendimaktörlerinden biri olduğunu düşünüyorum . O benim ayak beni tutar. "
Birbirlerine çabuk ısındı iyi bir şeyrömork bakılırsa , çünkü onlar önlerinde film buharlı anları bol olacak !
Dracula rolüyle uzakCW göstermek onu tutmak olacak gibi Ne yazık ki , Ok hayranları için görünüyor . Hâlâ Dracula için ateş ediyor , çünkü o Ok bir görünüm yapmak için zaman gerekecek eğer De Guow göre , o emin değil.
Kaybı zor işe gidiş değildi " diyor , Stephen böyle bir hayalimdeki olduaktris tarafından fark edilmeden gitti değil , o çok güzel. Gerçekten romantik onunla fikirli olmak için bir meydan okuma değildi, otatlı adam ve o çelik abs var . "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cinsel Sohbet cinsel Chat Mynet Chat Mynet Sohbet Dini Sohbet Dini Chat Sohbet Odaları Chat odaları Sohbet Odaları Chat odaları Ankara Sohbet ankara chat istanbul Sohbet istanbul chat izmir chat izmir Sohbet gabile chat gabile sohbet antalya chat antalya sohbet sohbet Sohbet Odaları islami chat islami sohbet